8 клас 07.10.2024 Реклама виробу. Вимоги до реклами.

 8 клас 07.10.2024

ТЕМА: Реклама виробу. Вимоги до реклами. 

Мета реклами полягає не втому, 
щоб розважати
глядача, а в тому, щоб
продавати йому товар.
Девід Огілві

I Актуалізація знань учнів

Даний матеріал дозволить вам зробити економічний аналіз вашого виробу.

II. Викладення нового матеріалу


Сучасні види реклами

Комерційна (спонсорство, просування відомих брендів, та інша сучасна реклама, яка зачіпає просування товарів фірм замовників реклами).
соціальна (зачіпає благодійність, і інші види некомерційної діяльності)
політична (яка зачіпає інтереси політиків у зміцненні свого становища в суспільстві)
приватні оголошення (не пов'язані з підприємницькою діяльністю)

Існують загальні принципи створення реклами.

    Перш за все вона повинна представляти з вигідної сторони продукт не сам по собі, а як засіб задоволення запитів тих споживачів, яким адресовано рекламне повідомлення.

    Необхідно мати на увазі наступне: чим несподіванішою рекламна інформація, вище ступінь її новизни, тим вище її емоційний ефект і дієвість.

    Іноді буває корисним відзначити в рекламі ті параметри або властивості продукту, на які споживач зазвичай мало звертає уваги, над важливістю яких для себе часто не замислюється.

Вельми важливим є забезпечення за допомогою реклами асоціативного образу.

    Наприклад, для медикаментів, таким чином, служить здоров'я, для косметики - молодість і краса, для побутових приладів - комфорт і затишок. Все це дозволяє правильно впливати на мотиви поведінки споживачів на ринку, допомагає вашому продукту виділитися перед виробами та послугами конкурентів.

Головні критерії при виборі форм і методів реклами:

  1. ·        вартість;
  2. ·        частота розміщення;
  3. ·        ступінь охоплення аудиторії.

Відповідно до цих критеріїв може бути здійснений вибір засобів масової

інформації або інших засобів реклами.

Найбільш ефективними для іміджу реклами, наприклад, є:

  1. ·        рекламні ролики на телебаченні (бліц-ролик і «розгорнутий» ролик);
  2. ·        рекламні щити;
  3. ·        реклама на транспорті;
  4. ·        реклама в популярних газетах та журналах;
  5. ·  участь у благодійних акціях (з освітленням цієї участі в пресі, на радіо і телебаченні).
        

    Розробка змісту рекламного повідомлення - наступний крок в процесі управління рекламою. Для цього необхідно спочатку проаналізувати рекламні повідомлення ваших конкурентів (особливо якщо ви будете розміщувати рекламу в тих же засобах масової інформації), визначити функції рекламного повідомлення і перевірити, чи відповідає прийнятим критеріям текст Вашого повідомлення.

    Основними функціями рекламного повідомлення є наступні:

  • ·        передача інформації про товар;
  • ·        знайомство потенційних покупців з основними відмінними характеристиками  даного продукту;

  • ·        уміння переконувати в необхідності придбання товару.                                                                                                                                                                Доведено, що текст рекламного повідомлення читають у 5 разів рідше, ніж його заголовок. Якщо заголовок «зачепить» читача, вважайте, що на 80% товар уже куплений. Тому шукайте ключове слово, яке дуже коротко могло би висловити суть вашого продукту. Вносите більше інформації в заголовки, хай навіть за рахунок збільшення їх обсягу. Обов'язково майте на увазі, що в заголовку з 6-12 слів менше «туману», ніж коли в ньому 2-3 слова.

При складанні рекламних повідомлень краще дотримуватися наступних  рекомендацій:

 Перше правило розробки рекламних звернень: «Чим коротше, тим краще». При написанні рекламних оголошень, інформаційних листів, проспектів, статей, доповідей та звітів необхідно враховувати наступне правило: важливу інформацію потрібно викладати в максимально коротких абзацах. Не ховайте свій головний аргумент на абзаці з 10 або 12 рядків, а сформулюйте його в 2-3 рядках чітко й лаконічно. Короткі абзаци в структурі тексту привертають більше уваги, ніж довгі. Якщо короткі абзаци добре складені, цікаві, змістовні, важливі для клієнта, то вони спонукають його прочитати і довгі абзаци. Якщо в коротких абзацах не міститься жодної гідної уваги клієнта інформації, то і решта тексту також не буде ним сприйнято.

Друге правило: відразу треба переходите до справи. Не будьте нудним, спирайтеся лише на факти. Пам'ятайте, що необгрунтовані обіцянки нікого не переконають. Тексти потрібно підписувати, оскільки анонімні оголошення також нікого не переконають. Від вас чекають тільки правди, але вона повинна бути цікавої, а сам текст - доброзичливим і незабутнім. Повідомлення має бути коротким, але не на шкоду інформованості. Хоча більшість читачів відсіваються після перших 50 слів, для тих, хто дійсно зацікавився, кількість слів у повідомленні вже значення не має.

Третє правило: потрібно використовувати знижки та пільги, інші форми преміювання споживачів у рекламних проспектах і каталогах. Повідомлення про знижки та пільги краще постачати малюнками або схемами, що пояснюють покупцям їхнє призначення й умови використання. Слідкуйте за тим, щоб у таких рекламних повідомленнях був торговельний знак, марка або символ вашого підприємства.

Постарайтеся послатися в рекламі на відому особа, якій довіряють більшість людей в регіоні, або процитуйте її. Пам'ятайте, що найкращим місцем для розміщення реклами в газеті, як запевняють психологи і данні досліджень, є першим газетна сторінка, лівий нижній кут.

Останнім етапом процесу прийняття рішень з реклами є оцінка її ефективності.

Оцінка ефективності завжди проводиться в двох аспектах:

  • ·        який вплив реклами на динаміку збуту (темпи зростання обсягів продажів);
  • ·        який вплив реклами на потенційного споживача, особливо на цільовому сегменті ринку.

Оцінка ефективності реклами з позицій стимулювання збуту здійснюється на основі зіставлення приросту витрат на конкретне рекламний захід і приросту обсягів продажу. Якщо витрати на рекламу не призводять до зростання обсягів продажів (бажано в більшій пропорції), то слід подумати про те, чи правильно розміщена реклама, чи відповідає своєму призначенню зміст рекламного повідомлення та тощо.

 Не потрібно прибирати рекламу до тих пір, поки остаточно не переконаєтеся в тому, що вона повністю вичерпала свій потенціал. Пам'ятайте 👆, що чисто психологічно повторні звернення завжди дають більший ефект, ніж разові.

Наприклад, разове поштове розсилання дає віддачу в 0,5-1% від загального числа адресатів, повторне - 2-3%, а здійснене в третій раз на одну і ту ж адресу - 5% і більше. У газетах найбільш помітно рекламне повідомлення, що протягом 2 місяців пройшло 6-7 разів.

Основні етапи розробки реклами

1.     При розробці реклами спочатку визначаються її цілі та об'єкти.

2. Потім аналізується рекламна практика конкурентів. Після цього вибираються вигляд і засоби реклами. Далі визначається загальний творчий підхід (концепція дизайну) і формується ідея рекламного повідомлення.

3. Нарешті, здійснюються розробка і порівняльний аналіз варіантів рекламних повідомлень (варіанти зіставляються по тону, кольоровій гамі, форм поводження і т.п.) 

II   III Закріплення матеріалу.

  1.  Які  існують загальні принципи створення реклами. 
  2. Які сучасні види реклами ви запам'ятали. 
  3. Які існують головні критерії при виборі форм і методів реклами

       IV. Домашня робота. Практична робота.                                                 Опрацюйте теоретичний  матеріал. Виконайте практичну роботу.     

 Оберіть для реклами якийсь виріб і прорекламуйте його. Можна використати рекламні слогани: 

Відповіді присилайте на адресу:viktorshur28101962@gmail.com  

Обов'язково фіксуйте дату виконання, клас і своє прізвище!





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 клас 16.02.2022 Види та призначення тонколистового металу.

7 клас 05.02.2023 Технологія оздоблення виробів із деревини

7 клас 25 .09.2023 ПОНЯТТЯ ПРО ГРАФІЧНІ ЗОБРАЖЕННЯ. ЕСКІЗИ.